Pages

Monday, March 1, 2010

ilmu penuh didada..

banyak ilmu yang gua belajar dua hari gua bekelana.. gua tinggalkan semua teknologi yang masyarakat malaysia pikir sudah cukup moden dan maju.. gua keluar masuk hutan.. gua harung paya dari air tawar sampai ke masin..

gua belajar ilmu berjalan atas air..
gua belajar ilmu meneutralkan air masin supaya selamat diminum..
gua belajar ilmu menjinakkan ular sawa..
dan ilmu paling besar gua belajar..
kalau lu tak fit tak payah masuk hutan..lu duduk rumah bukak cenel 812..


p/s : gua sebenarnya pegi buat lot tanah adik beradik gua.. dua tiga kali gua jatuh dalam paya.. bangsat..
p/s2 : gua ingat nak tukar proffesion.. juruukur sukat tanah gua dua hari buat kerja dapat 4k lebih.. lu orang kerja pejabat pakai baju semat2 ada dapat macam tu?
p/s3 : lu orang ada kontek no karam sigh waliah?? gua saspek perumahan sebelah tanah gua buang sisa kumbahan dan sampah kat tanah gua..

1 comment:

Anonymous said...

betul laaah... kekadang kalau kita biar jer tanah tu tanpa wat apa.. ader jer org amek kesempatan bro -babe-