Pages

Saturday, March 6, 2010

tanah tinggi..


lu orang rasa ada tak tauke nak beli tanah tinggi gua ni buat pusat perjudian tanah tinggi??
kalau ada..gua ingat duit tu gua nak buat deposit bertanding PRU akan datang.. masa tu gua dah jadi wakil rakyat tempat gua..lepas tu gua ingat nak rembat tanah penduduk kampung di persisiran pantai pulak.. gua cakap la kerajaan nak ambik untuk buat pembangunan(macam ketua menteri gua buat).. orang kampung bukan tau apa.. nanti gua janji la bagi turap jalan sampai depan rumah.. mesti dorang suka.. tu pun gua tengok orang jugak la.. mana yang banyak bunyi sahaja yang gua turap sampai depan rumah.. yang tak boleh mendatangkan ancaman kat gua.. gua lalu depan rumah dorang guna ninja king yang kerajaan bagi jer nanti.. barulah YB berjiwa rakyat.. juara rakyat.. selalu turun padang.. pergi ziarah orang meninggal pun gua main tangkap-tangkap gambar kat depan kuburan duduk sebelah imam yang tengah baca tahlil.. mesti rakyat pikir gua prihatin.. masa tu jugak gua dah bespren dengan pegawai pendidikan daerah kat tempat gua.. gua suruh bespren gua tu arahkan guru- guru sokong gua.. kalau tak hantar pegi mengajar kat pedalaman.. amacam jenius tak gua??

p/s : lu jangan harap nak dapat undi gua PRU akan datang.. walaupun gua tak daftar sebagai pengundi lagi..


1 comment:

Anonymous said...

"gua suruh bespren gua tu arahkan guru- guru sokong gua.. kalau tak hantar pegi mengajar kat pedalaman.. amacam jenius tak gua?? ok what duduk pedalaman jimat