Pages

Wednesday, March 3, 2010

gua nak 122 jugak..

lu orang jangan tanya nama dia apa.. gua sendiri pun tak tau.. tapi gua boleh cakap, skali dia lalu lu orang punya kerongkong lu orang boleh rasa lu orang tengah lepak makan tepi sungai rajab.. gua ada try mintak dia punya resepi.. makcik tu tak bagi..

gua baru mintak resepi..
belum gua mintak beras..
makcik-makcik.. hati lu keras!!!

p/s: gua saja buatentry bergambar.. gua tengok takda sorang pun komen enrti2 gua.. ada pun jin jer yang menjerit kat shoutbox gua.. gua harap lepas ni.. gua dapat 122 komen macam awek itm segamat dapat yang buat entri pasal crocs kena curik!!!

1 comment:

Anonymous said...

Malas wa nak cakap panjang, lu refer kat shoutbox. wa komen ni pun sbb kesian kat lu. Da la lu punya +#$% kecik, ni hati lu pun da jadi kecik. Lepas ni, lu cuba sependek mungkin.

Benci tapi terpaksa - Jin