Pages

Sunday, March 7, 2010

mimpi..

semalam gua mimpi gua bawak awek gua datang rumah..
abis gua kenalkan kat semua family gua.. dalam mimpi gua tu arwah bapak gua pun ada skali..
arwah bapak gua pun macam berkenan dengan awek gua..

gua story kat abang gua yang gua mimpi kenalkan awek gua dengan family gua, arwah bapak gua pun ada skali dalam mimpi tu..abang gua cakap kat gua.. ok la tu.. maksub arwah bapak setuju la tu dengan pilihan lu..gua terbangun.. rupanya gua bagitau abang gua dalam mimpi..

masa breakfast.. gua story pulak kat mak gua pasal gua punya mimpi dalam mimpi..

kali dalam dunia nyata bukan mimpi lagi..

mak gua tanya sambil tenung gua dalam-dalam..
"bagus la kalau macam tu... duit lu da cukup nak jaga anak orang??"

gua terdiam..gua makan laju-laju..


p/s: lu orang tolong doa2kan rezeki gua murah .. gua ingat gua nak jaga anak orang..

No comments: