Pages

Thursday, March 4, 2010

daripada gua mencuri..

bulan tua...
gua bukak bankislam.biz tinggal 7.87
dalam poket gua ada la dalam 4 ringgit lebih
gua nekad..
gua masuk bilik mak gua..
mak gua tengah baca quran..

gua: "mak pinjam duit.." (pendek dan bermakna)

capai handbag tepi katil.. hulur note 100 2 keping..

mak:" lu tak payah cakap lu pinjam.. nanti hati lu tak tenang.. bulan lepas punya lu cakap lu pinjam pun belum bayar balik.." (panjang dan bermakna-makna)

gua terdiam.. tapi tangan masih menjalankan tanggungjawabnya..
itu jam gua rasa Manny Pacquiao tumbuk tepat kat dada gua..
sambil iblis dah bisik suruh gua sumbat shotgun dalam mulut yang gua nganga besar-besar..
nasib baik gua sempat istigfar panjang..

2 comments:

Anonymous said...

mak u memang memahami la bro salute heheheh

Anonymous said...

Wa rasa lu lupa bab yang mak lu pesan sekeping note untuk lu, sekeping lagi untuk wa