Pages

Thursday, March 18, 2010

kuman ( Sajak )

kali ni gua buat entri bagi gerak otak dan main perasaan sikit..
kalau lu orang rasa IQ bawah 120 gua sajes takyah baca..

bunyi seruling + gitar akustik..

aku hanya seekor kuman..
aku boleh hidup tanpa wang yang penting aku dapat berjalan-jalan dan enjoi..
aku boleh hidup dimana - mana yang penting perumah aku mesti la sihat..
aku boleh berkawan dengan syarat kawan aku boleh menguntungkan aku..
aku boleh buat dunia ini jadi kacau bilau..

bila aku datang..
tasik kering..
ikan lemas..
tumbuhan layu..
gula tawar..
masakan mentah..

aku pernah juga impikan untuk hidup senang..
tidak perlu bergantung kepada perumah..
berdiri atas kaki sendiri..
ahhh.. persetan itu semua..
buat apa aku bersusah payah..
aku lebih senang hidup begini..
hidup mewah walaupun aku dicaci dan dimaki..
aku kan kuman..

No comments: