Pages

Thursday, April 29, 2010

tali besen

gua baring-baring atas sofa sambil picit-picit remote usha racangan best.. gua ingat lepas ni gua nak gua nak pasang parabola kat laman rumah sebab tak banyak banyak pilihan sangat.. gua tertarik dengan satu rancangan bertajuk "apabila musang berjanggut" gua tekan ok.. tengah iklan pulak.. boleh tahan kreatif jugak pegarah-pegarah kat malaysia ni pandai pilih tajuk sampai orang yang macam gua pun boleh tertarik.. dalam kepala gua mesti cerita ni kelakar macam cerita musang berjanggut p.ramlee main.. iklan-iklan sekarang ni pun gua tengok macam gampang, tukang main iklan semua nak pakai yang cantik-cantik dan ensem-ensem macam gua.. tak pandai langsung nak jaga hati orang yang tak berapa nak cantik.. gua masih ingat lagi iklan Nespray masa gua kecik-kecik dulu dia punya pemain budak pompuan dengan budak lelaki boroi pakai baju taris-taris hijau putih dan cermin mata bingkai besar.. gua ingat gambar tu amik tepi padang bola jer kot dah bolih nampak macam dekat ladang tenusu new zealand.. gua tekan cenel 103 gua igt time-time macam ni berita karut tengah tayang pasal sukan.. tu jer yang boleh percaya gua rasa..

ahhhhhhhhhhhhhhh... bangsat bukan gua nak tgk cerita "apabila musang berjanggut" ke tadi???.. iklan lama yaaaaa amat!! gua campak remote atas meja nak baling kat tv mak gua ada tengah tengok sekali.. gua bingkas bangun.. hilang mood gua nak menonton..

No comments: