Pages

Friday, August 27, 2010

meminang..

lepas sampai rumah semalam gua sms awek playsmart bagitau gua dah sampai rumah.
gua campak badan gua atas katil.. tak lama lepas tu talipon bimbit gua berdering..
gua tersenyum.. rindu jugak awek playsmart dekat gua..
gua capai talipon bimbit..
eh bukan awek playsmart.. takda keluar nama..

gua berdehem lebih kurang bagi ejas suara..

dihujung talian..
'budak lu ada pakai subaru merah??'
ah.. gua dah kenal mamat ni, suara dia yang tak berapa sedap tu gua boleh cam..
gua geleng sambil balas.. 'waalikumsalam??'

'eh.. assalamualaikum, budak lu ada pakai subaru merah??'
'bonet itam??' gua mintak kepastian
'aaaaa.. tak tau plak, plate AFH ****'
'ada!' gua balas yakin
'ni budak gua ada nak main.. lu tolong pinangkan..'
'aaaa.. nnt gua ejaskan..'
'assalamualaikum'
'waalaikumsalam..'

apa gila nak suruh gua ejaskan.. bulan puasa macam ni cuba buat amal jariah sikit..
bukan apa gua takut lu tak sempat cium tangan mak bapak lu orang lagi..dah la cium tangan mak bapak setahun sekali masa raya..
awek playsmart ni pegi mana tak reply sms gua???




No comments: