Pages

Monday, August 23, 2010

kerja luar..

duit raya punya pasal dua minggu lepas gua pukul dua minggu kerja luar dengan harapan gua dapat raya sedap -sedap sikit tahun ni.. dah la raya tahun lepas anak-anak sedara gua pelekeh gua sebab tak hulur duit raya.. raya tahun ni gua nak buat dorang salam sambil cium tangan..
gua kira - kira ada dalam 4 ribu lebih kilometer gua driving keliling utara borneo.. guna kereta company.. kereta company pun boleh tahan serasi dengan gua.. takda masalah sepanjang perjalanan gua.. skyline gua bagi rehat bulan- bulan ramadhan ni.. dia pun tak berapa nak sehat

kalau ikut gua dah boleh tak bepuasa kalau dihitung dengan jarak pengembaraan gua dah melimpah -limpah dari 2 marhalah.. tapi gua taf.. iman gua tak setebal kulit bawang bulan - bulan puasa macam ni..ada seorang member gua tak bagun sahur pun boleh jadi alasan tak puasa..gua hitung-hitung guna jari.. gua ingat claim gua dah cukup untuk duit raya dan belanja sikit-sikit.. pagi tadi gua sikit punya semangat isi borang claim.. telefon bimbit gua berbunyi tanda email masuk, gua tekan butang - butang yang berkenaan.. gua dapat email bertajuk no kereta company..


Dear ********,

Attached photo is self explanatory.

Get hold of ********* and find out why.



Thanks,
SIMON

gua geleng kepala tiga kali. abis duit claim gua..
lu orang tau mana tempat ada kedai potong???




No comments: