Pages

Friday, May 14, 2010

en. thomas

Dua tiga hari lepas gua pegi kerja gua dengar bising-bising dalam radio.. dj radio tu tengah bising-bising pasal malaysia kalah dengan jepun piala thomas.. gua sendiri pun takda tengok game tu live.. gua ada urusan penting .. yang gua sempat tengok dekat astro arena pemain no 20 dunia kalah dengan pemain no 200 dunia..secara matematiknya gua ingat gua tak payah bagitau lu orang siapa yang patut menang.. gua tengok pemain no 200 tu punya hepi sampai melulut dengan gengam penumbuk bila dapat game point. gua syak maharaja jepun janji nak bagi satu biji pulau di jepun kot dekat pemain mana yang menang.. lepas tu gua dengar-dengar ada player malaysia pulak nak serang penonton sebab kena booooo.. dengan isyarat tangan yang menyakitkan hati?? hati lu.. abis tu lu orang main macam sampah penyokong tak sakit hati?? macam mana nak kira?? jenis masuk gelanggang tak baca bismillah.. tu pun gua dengar dekat radio je la korang main macam sampah.. gua sendiri pun tak tengok..


masa jumpa denmark aritu gua sempat tengok dari seken bergu.. gua balik lambat ada kelas.. dari game pertama lagi gua dah syak mesti kalah pun.. nasib baik anak pak ashim perform nais malam tu.. tak jadi nak maki..


malam ni malaysia nak lawan china pula.. gua rasa malaysia tak boleh menang tapi gua nak sokong malaysia jugak.. dengan itu gua declare kelas malam ni gua nak tuang lagi.. hohoho.. sori ms.rachel gua bukan saja-saja tak nak datang.. maruah negara ni.. heee..

No comments: