Pages

Wednesday, September 22, 2010

bergaung..


yang ku mahu hanyalah kamu.. bersama mu selalu...


ya.. iklan twisties.. lu orang pernah dengar??
sebelum sebelum ni gua tak amik port pun.. sebab gua pikir ni semua kerja kapitalis nak jual barang..
tapi raya lepas gua jadi minat dengan satu lagu.. sebab anak sedara gua umur 3 tahun nyanyi dekat depan tv sambil buaat tarian bahu..sangat comel..
macam gua jugak kecik - kecik dulu.. sangat comel..

sampai hari ini gua dekat opis lagu tu masih bergaung dalam kepala gua.. gua tanya brader gugel..

oooo.. rupanya lagu tu amik dari satu kumpulan 'indie'nama pesawat.. gua layan lagu tu sepam dua..

celaka apasal gua dengar tak sedap yang dekat iklan twisties tu jugak yang sedap..
so gua sajes mana - mana kumpulan indie, sipi-sipi indie ka kalau buat lagu sedap buat iklan dulu..

oh ya.. incarnation tak payah buat apa-apa iklan.. itu band otai mat.. dah ada videoklip tepi highway.. lu orang jangan main-main..

p/s: raya tahun ni gua lagi banyak makan kuih bulan dari kuih raya... apa neraka!!?


2 comments:

Tie HT said...

salam..

igtkan ak sorg jek suka lagu tu..best kan..nti nktry dgr yg ori nya

Mati Bah!!! said...

salam tihara..

sesungguhnya kita hidup di dunia ini tidak berseorangan.. hehe..

lagu ori dia gua rasa macam tak best sangat mungkin sebab panjang sangat so dia jadi macam boring.. dah tak ada elemen "nak dengar lagi"..

ntah la.. benda subjektif macam ni susah sikit..