Pages

Wednesday, December 8, 2010

bocor

dah lama gua tak menconteng arang atas blog gua ni..gua ingat nak update masa raya aji lepas.. entri yang patut gua buat pun tak abis tulis lagi..

semangat menulis gua dah rendah..
banyak sangat masalah.. masalah kerja tak payah cakap la.. tinggi kalah bangunan 100 tingkat..

tapi dua tiga hari ini gua ada masalah yang agak berat.. masalah ni sebenarnya dah lama gua alami.. cuma selama ini gua pandang sebelah mata.. betul la uncle gua cakap.. kalau benda remeh lu pikir berat - berat sangat boleh buat penyakit..
gua tak tau la kalau lu orang ada masalah sama dengan gua atau.. sebab gua rasa masalah gua ni masalah global..ke gua sorang je ada masalah ni??.. gua takut-takut jugak kalau masalah ni turun dari keturunan..

lu orang ada masalah stokin 'bocor'?? cun-cun dekat jari telujuk kaki..
mesti lu orang mesti cakap..
'hekeleh..gaji ribu - ribu beli je la stokin baru'..
betul.. stokin baru dapat menyelesaikan masalah..
tapi kalau dah sebulan 4 pasang stokin bocor ada apa hal??

abis stokin yang dah bocor banyak-banyak nak buat bungkus buah mempelam??

No comments: